top of page
/algı yönetimi
Sosyal medyada ALGI Yönetimi
Konuya bir sosyal deneyle başlayalım;
Aynı işi yapan iki dükkan düşünün, bu bir kafe olabilir mesela, Her ikisi de aynı dekoru kullansın, aynı masalar, aynı dekorasyon, aynı ışıklandırma. Aynı ürünleri de satıyor olsunlar. Biri A kafe, diğeri B kafe olsun.
Gelelim can alıcı noktaya; A kafenin tüm masaları dolu ve kapıda kuyruk insanlar sıra bekliyor olsun, B kafe de bomboş olsun. İnsanoğlu yaradılışı gereği, o boş kafeden içeriye girmez, hemen herkes gider sıraya girer o kuyruğu bekler.
İşte algı budur. Biz bunu sosyal medyada sağlamayı başarıyoruz. Böylece zaman içinde gerçek kitleniz oluşmaya başlıyor. Ve izlenen akıllı adımlarla markalaşıyorsunuz.
bottom of page