top of page

/algı yönetimi

Sosyal medyada ALGI Yönetimi

 Konuya bir sosyal deneyle başlayalım;

Aynı işi yapan iki dükkan düşünün, bu bir kafe olabilir mesela, Her ikisi de aynı dekoru kullansın, aynı masalar, aynı dekorasyon, aynı ışıklandırma. Aynı ürünleri de satıyor olsunlar. Biri A kafe, diğeri B kafe olsun. 

Gelelim can alıcı noktaya; A kafenin tüm masaları dolu ve kapıda kuyruk insanlar sıra bekliyor olsun, B kafe de bomboş olsun. İnsanoğlu yaradılışı gereği, o boş kafeden içeriye girmez, hemen herkes gider sıraya girer o kuyruğu bekler. 

İşte algı budur. Biz bunu sosyal medyada sağlamayı başarıyoruz. Böylece zaman içinde gerçek kitleniz oluşmaya başlıyor. Ve izlenen akıllı adımlarla markalaşıyorsunuz. 

bottom of page